Арт-маркетинг для усіх хто мріє заробляти творчістю на життя 🙂
Саме так, дуже багато людей робили спроби налагодити бізнес на творчості. Чому ж тоді лише у небагатьох це виходить успішно, стильно і надихаюче ? Увесь секрет в тому, що вам потрібно подружитись із поняттям: “Арт-маркетинг”. Читайте далі і дізнаєтесь як ?

Арт-маркетинг
Керол Марін малює картини малого формату і заробляє цим на життя. За роки практики вона навчилася вести свій бізнес без збоїв і не чекаючи успіху або натхнення. У своїй книзі «Ні дня без пензлика» вона дає багато цікавого матеріалу про створення картин і просування своєї творчості через інтернет. Публікуємо 7 порад з книги які точно покращать ваш Арт-маркетинг та допоможуть більше заробляти на улюбленій справі.
Арт-маркетинг #1 Розподіліть час 50 на 50
Щоб заробляти творчістю на життя, необхідно половину свого часу витрачати на саме мистецтво і половину на бізнес.
Кожен день після обіду я роблю фотографію своєї сьогоднішньої картини. Потім я завантажую фотографію в комп’ютер і редагую її. Потім викладаю фото в свій блог. Придумую відповідний текст. Далі я створюю аукціон для своїх картин. Нарешті, відправляю картини, які продала.
Арт-маркетинг #2 Досліджуйте і розвивайтеся
У дослідження може входити все, починаючи з перегляду сайтів в інтернеті (наприклад Pinterest) в пошуках цікавих картин для натхнення і закінчуючи перегортанням журналів і книг з мистецтва, від прогулянок по місту з метою сфотографувати цікаві об’єкти, для поїздок в інші міста з тією ж метою і т. д. і т. п. Під розвитком також розуміються експерименти з матеріалами, участь у майстер-класах, покупка реквізиту. Сюди ж входить спілкування, а це і листування по електронній пошті, і зустрічі з друзями-художниками, обмін ідеями та історіями. Як вам така робота?)

Арт-маркетинг #2 Досліджуйте
Арт-маркетинг #3 Створюйте картини та інші творчі продукти- малого формату
Роботи маленького формату більш доступні за ціною і розкуповуються онлайн набагато швидше, ніж великі, дорогі картини, хенд-мейд вироби та інше. Люди не поспішають викладати кругленьку суму за те, чого не можуть побачити на власні очі, особливо якщо це дорога річ і її важко детально оцінити на екрані комп’ютера. Тому вони воліють купити через інтернет маленьку картину чи хенд-мейд виріб, що не залишає сумнівів в тому, як він виглядає, і не є дорожчий за 1.500 грн за одиницю товару. Багато художників приходять до компромісного рішення, залишивши в галереях великі картини, а мініатюри продаючи через інтернет.
Арт-маркетинг #4 Чи пишаєтеся ви своїм мистецтвом ?
Важко бути об’єктивним, якщо справа стосується ваших власних робіт. Щоб перевірити, чи готові ви до продажу, задайте собі наступні питання:
Пишаюся я своїми роботами?
Наскільки стабільна їх якість?
Чи захочуть люди купувати мої картини, щоб вішати їх на стіну?
Чи всі картини варто виставляти на продаж?
Якщо ви не впевнені, що зможете відповісти на ці питання, попросіть відповісти на них ще кого-небудь, кому ви довіряєте (переважно, щоб це не був близький друг або член родини). Краща кандидатура для опитування – художник, чиїми роботами ви захоплюєтеся, а кращий спосіб зробити це – особиста бесіда.

Арт-маркетинг #3 Чи пишаєтеся ви своїм мистецтвом ?
Арт-маркетинг #5 Відкрийте свій сайт та персональний блог
Судячи з мого досвіду, покупці цікавляться особистістю художника. Ваш портрет і кілька слів про себе можуть створити між вами зв’язок, який інакше може і не виникнути. Власники ваших робіт із задоволенням розкажуть цікаву інформацію про вас своїм друзям, коли ті запитають у них: “А звідки у вас такі гарні картини? “. Арт-маркетинг, говорить про те, що ви повинні розповідати гарні історії про свою персону. Такі історії які цікаво переповідати за чашкою кави.
Арт-маркетинг #6 Спростіть процес покупки!
Це, можливо, найсуттєвіший крок у підготовці до продажу онлайн! Неможливо перебільшити його значення. Варто зробити цей процес настільки доступним, наскільки це можливо. Менше, що можна зробити, – постаратися, щоб з вами було легко зв’язатися. Додайте свою електронну адресу або краще телефон скрізь, де це можливо.
Ще краще – почніть думати, як покупець. Уявіть, що ви тільки що успадкували тисячу доларів і хочете вкласти всю суму в твори мистецтва. Ви заходите в онлайн-галерею і бачите безліч прекрасних картин. Вибираєте декілька найбільш відомих художників і переглядаєте їх галереї і блоги.

Арт-маркетинг #5 Спростіть процес покупки!
Арт-маркетинг #7 Генеруйте трафік
Одне із складних завдань в онлайн-продажах – привернути увагу до свого блогу чи сайту. Те, що спрацює у одного, може не дати результату для іншого.
Пробуйте різні способи. Якщо щось спрацює, зосередьтеся на цьому.
Знайдіть свій стиль у сфері арт-маркетингу, як знайшли свій стиль або жанр у творчості, це може допомогти. Переконайтеся, що вам в цьому комфортно. Пишіть багато контену але лише на ті теми чи жанри які ви любите. Якщо ви будете писати те, що вам не подобається, це обов’язково буде помітно.
Визначте свою цільову аудиторію і звертайтеся до неї. Наприклад, якщо ви пишете портрети домашніх вихованців, розміщуйте рекламу в відповідних журналах або на сайтах, розкладайте листівки в зоомагазинах, пожертвуйте картину на благодійний аукціон на користь тварин і т. д.
Для реклами потрібен час. Якщо ви вирішите займатися розкручуванням протягом одного місяця заради експерименту, вас чекає поразка! Щоб реклама запрацювала, потрібно більше часу.
Загалом ніхто не говорив, що Арт-маркетинг – це просто. Навпаки, це дуже клопітка праця, що вимагає часу і зусиль. Але заробляти кошти на тому, що любиш це також і найкраща винагорода. Погодьтесь.
П.С. Поділіться цим матеріалом із друзями, що займаються творчістю, вони вам будуть вдячні !)