Перше місце в пошуковій видачі Google, використовуючи техніку хмарочоса для просування веб-сайту ?
Ми перевели статтю редактора сайту backlinko.com Брайана Діна про те, як досягти заповітного першого місця в пошуковій видачі Google, використовуючи техніку хмарочоса, і як збільшити органічний трафік на 348% за тиждень. Просування веб-сайту з плином часу стає все вартіснішою справою, нарощування маси посилань,контент та ще багато зусить інколи проходять безслідно. Саме тому методика просування сайтів – Хмарочос являє собою просто неймовірно цікавий контент для роздумів та переосмислення мистецтва просування веб-сайтів. Отож читаємо:
Сьогодні ви дізнаєтеся, як сайт Еміля досяг першого місця в пошуку.
Ви побачите, як він перетворив цей результат в 100.000 доларів щомісячного доходу.
Крім того, ми пояснимо, як Річард збільшив органічний трафік на 348% за 7 днів!
У цьому пості ми детально розповімо вам про білі методи SEO-оптимізації, які він використовував.
Як Еміль застосовував метод хмарочоса, щоб досягти 41 992 переглядів сторінки, 1 місця в пошуковій видачі Google і 100.000 доларів щомісячного доходу?
Еміль звернувся до техніки хмарочоса в квітні. Він не їв чіпси лежачи на дивані сподіваючись, що матеріал потрапить на першу сторінку – він просував пост, використовуючи email-розсилку.
І ця розсилка принесла йому
41 992 перегляду:
645 репости в соціальних мережах:
(Включаючи твіти блогерів з тисячами фоловерів):
І, головне, величезна кількість якісних зворотних посилань,які так необхідні для просування сайту
Але це тільки верхівка айсберга …
«Репости в соціальних мережах і перегляди сторінки – добре, але як щодо довгострокового ROI?»
Еміль опублікував матеріал більше півроку тому, але пост продовжує збирати трафік, підписки і продажі. Усе завдяки ефективному просуванню сайту унікальним методом SEO-маркетингу.
Як?
Старі добрі білі методи SEO-оптимізації. Отримані зворотні посилання вивели сайт на перше місце в пошуковій видачі по запиту «ідеї оздоровчих програм».

просування сайтів Google
Перше місце в пошуковій видачі (і трафік з соціальних мереж) запросто приносять 10 000+ переглядів сторінок на місяць:
І, оскільки пост Еміля привертає якісний органічний трафік, левова частина відвідувачів перетворюється в потенційних покупців:
Ця тактика допомогла збільшити відвідуваність веб-сайту Еміля на 59%:
Як же Еміль перетворив блог в генератор інтернет-продажів?
І хто такий цей Еміль, про який ми розповідаємо?
Еміль Шур завідує контент-маркетингом і SEO просування сайту в Snack Nation, сервісі по доставці здорової їжі.
У перший робочий день бос Еміля посадив його перед собою і сказав: «Дістань нам зворотні посилання»!
На той момент SEO-стратегія Snack Nation була хаотичною. Вони розміщували банальні матеріали в стилі «3 способи зробити X» або «5 порад для Y». Ось приклад:
Ці пости не зрушили справу з мертвої точки, хоча посилаються навіть на «Офісний простір» (1999 року комедія Майка Джаджа -. Прим ред.). Більшість постів отримують лише кілька репостів у соціальних мережах:
За словами Еміля: «Коли ми тільки почали, у блозі було мало корисних постів. Ми не планували йти далі ключових слів, які використовуються в цій вузькій ніші – люди і так цікавляться доставкою їжі в офіс ».
Еміль зрозумів: якщо продовжувати в тому ж дусі, «отримати зворотні посилання» не вдасться. І, як людина яка опинилась в глухому куті він, почав гуглити.
Як випадкова зустріч змінила все:
Пошук привів Еміля до статті на Backlinko «Приклад тематичної SEO-стратегії по просуванню веб-сайту: 36 282 читача і 1000+ email-передплатників».
У пості розповідалося про те, як Джиммі Делі використовував техніку хмарочоса, щоб отримати 4 865 переглядів сторінок за тиждень:
Ви вже бачили, яких вражаючих успіхів домігся Еміль, тепер подивимося, як він досяг таких результатів.
SEO-маркетинг – Крок # 0: знайдіть хороший запит
Еміль почав з дослідження ключових слів. Скоро він з’ясував, що лише трохи користувачів шукає «здорові перекуски в офісі» – за запитом «ідеї для здорового перекусу в офісі» виявилося 20 запитів в місяць.
Еміль зауважив, що люди, які шукають «ідеї для здорового перекусу в офісі» цікавляться темою «здоров’я співробітників». Потім він перевірив цей запит в Google Keyword Planner:
І, ось – знайшов.
Це запит, який покупці вводять в пошук кожен день. І, що важливо, рекомендована ставка по ньому – 7 доларів.
Крім того, на першій сторінці Adwords десятки оголошень:
Активність оголошень в Adwords підказала Емілю, що у запиту великий комерційний потенціал. Люди, які використовують запит в пошуку – не просто цікавляться (роззяви). Це потенційні покупці.
Тепер, коли Еміль визначив правильний запит, прийшла пора брати участь в гонці за перші позиції.
SEO-маркетинг – Крок # 1: знайдіть контент, який вже ранжується по цьому запиту
Коли ви знайшли потрібний запит, відчуйте, як він використовується … і позбудьтеся від нього. Так, ось так.
Як знайти готовий якісний контент? Погуглити. Правда, пошукайте контент за цільовим запитом (і декількох суміжних) і вивчіть результати пошуку. Еміль шукав за запитами «ідеї оздоровчих програм для співробітників», «оздоровчі програми» і «корпоративні оздоровчі програми».
І виявив ряд трендів в результатах пошуку:
1) Топові результати пошукової видачі представляли собою добірки оздоровчих програм.
2) У результатів пошуку на першій сторінці є недоліки: 4 з 10 представлені вформаті PDF, який абсолютно незручно використовувати для просування веб-сайту
Еміль вирішив, що ці збірки схожі скоріше на пронумеровані списки.
Він зауважив, що в результатах пошуку на першій сторінці відсутні ілюстрації, картинки, відео, скріншоти або таблиці:
Адже контент хоча б з однією картинкою приносить на 43% більше репостів у соціальних мережах, ніж текстовий.
Еміль зробив закономірний висновок, що контент на першій сторінці пошуку просто нудний. Зрозуміло, що контент, присвячений «оздоровчим програмам для співробітників» – не сама захоплююча тема для обговорення на планеті. Але це ще не привід множити нудні версії одного і того ж списку
SEO-маркетинг – Крок # 2: створіть щось, що заслуговує бути # 1
Поява на першій сторінці пошуку через якісне просування веб-сайту не має нічого спільного з «регулярною публікацією на сайті свіжого цікавого контенту».
Здатність виявитися на першій сторінці в пошуковій видачі залежить від двох речей:
- # 1: Створення контенту, який заслуговує бути на першому місці.
- # 2: Просування контенту.
Весь секрет. Залишається відповісти на питання:
Як створити контент, який заслуговує бути кращим?
Дозвольте нам відповісти, показавши, що саме зробив Еміль:
У пості Еміля було набагато більше ідей для оздоровчих програм, ніж в будь-якому іншому.
У більшості статей були вказані 5-10 ідей:
Деякі автори, щоправда, божеволіли і писали 50+ ідей:
Але навіть «божевільні» не могли зрівнятися з Емілем, тому що він знайшов 120 ідей!
При створенні контенту виникла проблема:
Еміль зупинився на ідеї # 50. Він ходив по офісу і розпитував інших співробітників, набравши в результаті 60 ідей. 60 – добре, але мало. Як можна зайняти першу сходинку із всього 60 ідеями?
Тоді Еміль пішов іншим шляхом.
Він вирішив дізнатися думку експертів.
Еміль зрозумів, що у нього в розпорядженні джерело ідей оздоровчих програм для співробітників. Пояснюємо: SnackNation співпрацює з десятками компаній, які виробляють здорову їжу. Еміль припустив: компанії, орієнтовані на здоров’я, будуть раді поділитися оздоровчими програмами, які вони використовують. І мав рацію. Еміль попросив відділ продажів звернутися до партнерів за креативними ідеями:
Компанії виявилися раді допомогти:
Еміль також попросив кількох блогерів, які пишуть про здоров’я співробітників, підкинути пару ідей:
І знову, вони з радістю поділилися інформацією:
Експертні думки допомогли Емілю отримати додатковий трафік.
Завдяки допомозі експертів Еміль зібрав 120 ідей. І написав пост з 4979 слів.
Прийшов час вивести контент на новий рівень.
Еміль розділив пост на секції.
Давайте проаналізуємо:
Перегляд списку з 121 пункту – жахлива рутина. Незважаючи на це, більшість статей, які ранжирує Google, не організовані в секції:
Тому Еміль розділив ідеї на 7 категорій:
Це полегшує сприйняття контенту і дозволило отримати додаткові посилання в Google:
Додаткові посилання можуть істотно підвищити CTR і збільшити органічний трафік.
Еміль використовував мультимедійний контент, щоб зробити пост візуально привабливим.
Як зазначалося вище: більшість статей на першій сторінці пошукової видачі не мали картинок, що як не дивно істотно впливає на просування веб-сайту:
Тому Еміль поліпшив пост ілюстраціями які привертають увагу:
… і цікавим відео:
Еміль зробив статтю веселою та цікавою.
Тут така справа:
Пишеш ти про страхування життя або про нові Лайфхаки, стаття не повинна бути нудною.
Якщо ти стомлюєш людей, вони втечуть на Youtube швидше, ніж ти встигнеш сказати «милі котики». Ось чому Еміль спочатку переконався, що пост живий і захоплюючий і лише потім приступив до просування сайту їхньої компанії методом хмарочочу 🙂
Після декількох поліпшень Еміль опублікував пост: «121 ідея оздоровчих програм для вашого офісу».
У наступному матеріалі ми розгялянемо нові методики просування веб-сайту які також використовуав Еміль у своїй практиці.
Коментувати