Якщо ви власними руками виробляєте корисні та красиві речі: малюєте, ліпите. шиєте, оформляєте, вирізаєте, чи ще щось таке про, що я не згадав, – тоді цей матеріал саме для вас. Або ж ви мрієте зайнятись виготовленням власної творчої продукції але ще не визначились, що саме хочете робити, в будь-якому випадку дочитайте до кінця, ми розберемо основні маркетингові етапи для творців креативу на основі книги: “Твори увесь день” Лізи Конгдон.
Ліза Конгдон в своїй книзі «Твори весь день» говорить про те, що творча особистість може легко заробляти великі гроші. Головне підійти до цього системно і креативно. Просування може бути таким же захоплюючим і плідним заняттям, як і процес творчості. З цієї статті ви дізнаєтеся, як перетворити улюблене хобі в успішний бізнес.
Процвітаюча кар’єра творчої особистості – це плід пристрасного прагнення, таланту і важкої роботи. Просувати свої творіння – значить робити так, щоб люди дізналися, чим ви займаєтеся. А продаючи свої роботи, ви отримаєте кошти на життя і зможете ще більш повно присвятити себе мистецтву. Це і є Філософія процвітаючого Художника.
Нижче маркетинг-поради з підготовки та просування вашої творчості від Лізи Конгдон:
1.Починайте поступово
Найбільш розумний підхід – почати з чогось невеликого, особливо якщо у вас крім мистецтва є інша робота. Процес дослідження різних способів реалізації своїх робіт або отримання доходу від своїх талантів вимагає неодноразових спроб і великої кількості часу, і помилки тут неминучі. Але озброївшись терпінням і відкрившись світу, ви в результаті знайдете свою персональну нішу.
2.Не кидайте свою основну професію, поки не будете до цього готові
Ходіння на роботу, забирає час, але воно дає відчуття фінансової захищеності і стабільного життєвого укладу. Згодом, коли ваш художній бізнес почне розвиватися, спробуйте (але без всякого поспіху) змінити свій робочий графік. Лише закріпившись на ринку та маючи регулярні продажі можна поступово переходити на півставки по основній роботі.
«Як же займатись улюбленою справою якщо на це немає часу ? Вечорами. Працюйте вдень а своєю улюбленою справою займайтесь вечорами. » Барбара Шер
3.Визначте власні цінності і пріоритети
Що для вас важливо в цьому житті? Які ваші цінності? Сформуйте бачення свого майбутнього. Визначайте цілі відповідно до ваших пріоритетів. І найголовніше – мрійте про велике! Щоб ефективно донести до світу своє послання, вам слід обміркувати наступні моменти. Включіть в бренд свої ключові життєві і творчі принципи. Наприклад, подумайте, як можна донести до людей, що ваші головні принципи стриманість, або мінімалізм, різноманітність, або щось інше. Тоді ваш маркетинг буде нести до цільової аудиторії саме ті мессиджі які я і являються пріоритетними для вас. Тоді ваші потенційні клієнти які розділяють ваші цінності стануть першими фанатами бренду та охочими покупцями.
4.Дотримуйтеся єдиного стилю
Розробіть дизайн візитної картки, логотип, сайт, глибину кольору та інші графічні елементи, які розкажуть про ваших естетичних поглядах і стануть доповненням до вашої творчості.
Продумайте стиль елементів вашого бренду і дотримуйтесь його всюди. Використовуйте один шрифт, набір елементів і символів у вашій маркетинговій кампанії. Тоді люди відразу зрозуміють, що твір, сайт і сторінка в соціальній мережі належать саме вам. На сайті і в соц.мережах виставляйте не всі зразки своєї творчості, а тільки найкращі ті які найбільше відповідають вашому бренду.
Щоб створити дійсно впізнаваний бренд вартує звернутись до професійного графічного дизайнера.
Прагнути стати найбільшим брендом – безглуздо. Набагато важливіше стати найбільш обожнюваним брендом.
Річард Бренсон
5.Створіть впізнаваний веб-сайт
Щоб зробити чудове перше враження від ваших робіт, створіть якісний сайт. Залежно від бюджету, можна або замовити сайт професіоналу, або скористатися безкоштовними майданчиками, наприклад WordPress. Безкоштовні або недорогі шаблони і теми WordPress можна легко використовувати для своїх потреб. Щоб продумати дизайн, витратьте час і подивіться на сайти інших творців. Якщо якийсь веб-сайт вам сподобався, подумайте, що саме викликало симпатію. Інтуїтивно зрозуміла навігація? Шрифти або колірна гамма?
На веб-сайті повинна бути наступна інформація:
проста, динамічна і послідовна біографія,
публікації в пресі,
контакти,
нагороди,
участь у виставках,
приклади робіт,
блог,
можливість замовити вподобану роботу.
картинка сайту листівок.
чи хедмейду.
6.Створіть інтернет-магазин
В інформації про товар вкажіть опис, ціну, контакти і умови доставки. Так само вкажіть інформацію про місце, де можна придбати ваші роботи. Якщо у вас вже є інтернет-магазин, розмістіть посилання на нього на своєму сайті і в соц.мережах.
7.Регулярно ведіть блог
Блог – це можливість для вашої аудиторії постійно дізнаватися щось нове про вас і ваші роботи. Додайте в блог можливість ділитися вашими постами, наприклад в Facebook, Twitter, Vkontakte, Pinterest. Ведіть блог насамперед для себе. Одного-трьох постів в день достатньо. Чергуйте об’ємні і короткі пости. Можна розмістити кілька репродукцій робіт улюбленого художника або скан начерку, зробленого у вихідні.
«Дозволити відвідувачам вашого блогу крадькома глянути на ще не завершений твір – це все одно що показати їм трейлер нового блокбастера, – зауважує художник Джош Кейнс. – Їх починає розбирати цікавість, як просувається процес і що вийде, коли ви закінчите ».
8.Підпишіться на сторінки людей які досягнули успіху у вашій справі
Відстежуйте пости художників і творчих особистостей, які вже побудували свій бізнес. Наприклад, якщо вас цікавлять ілюстрації, знайдіть блоги людей і компаній, що займаються ілюструванням, підпишіться на їх оновлення. Якщо вас цікавлять покази в галереях, стежте за сторінками галерей і виставок які вас цікавлять. Коментуючи і активно обговорюючи сторінки цікавих людей, ви підвищите шанси на те, що й інші люди будуть відслідковувати ваші новини. Це може перерости в формат повноцінного перспективного співробітництва.
9.Користуйтеся Pinterest і Instagram
Pinterest – це сайт-фотохостинг, в якому користувачі можуть створювати власні «дошки» з тематичними колекціями зображень. У цьому сервісі можна черпати натхнення. А також показувати і навіть продавати свої роботи. Прикріплюючи фотографії своїх робіт, додавайте до них короткі описи. У Pinterest є функція пошуку, так що ключові слова в описі дуже допоможуть бажаючим знайти ваші фотографії. Якщо ви хочете щось продати, а не просто показати, то в описі вкажіть ціну. І прикріпіть посилання на ваш веб-сайт або блог.
Instagram просто створений для того, щоб розповідати шанувальникам вашої творчості про себе і про свої роботи . Показуйте свої твори, а також робочий процес. У клієнтів з’явиться можливість зазирнути туди, де мешкає ваша особистість, і дізнатися, чим ви цікавитеся.
Ці сервіси можуть стати для вас хорошими інструментами продажів.
10.Просувайте, просувайте, просувайте свої роботи!
Закінчивши нові твори і додавши їх на свій веб-сайт, не втрачайте будь-яку можливість просунути їх. Опублікуйте зображення на сторінці в Facebook, дайте на них посилання в Twitter, додайте на дошку в Pinterest і розмістіть фото в Instagram. Ніколи не можна знати заздалегідь, хто стане вашим шанувальником ! Підтримуйте баланс рекламних і не рекламних повідомлень. Тобто для початку розвитку своєї справи як мінімум 30-40% ваших записів необхідно просувати за рахунок реклами, націлюючи записи на ваших потенційних клієнтів. Як ефективно рекламуватись у Фейсбук читайте в одному із наступних оновлень розділу – маркетинг.